Medlemsregister

Mange medlemsorganisasjoner driver i dag sine egne databaser og ofte er det en person med dataerfaring som har fått denne jobben eller en it-ansvarlig som holder i trådene.

Det som kan skje er at når den personen flytter eller ikke lenger er medlem forsøker man febrilsk å finnen en annen til jobben. Videre er det kompatibilitetsproblemer, problemer oppstår, men vet ikke hvorfor osv….du kjenner kanskje igjen situasjonen. Vel det finnes en løsning:

FACILIS tar seg av databasedriften for deg. Vi kan levere et produkt etter dine egne ønsker, men vi har også utviklet en ferdig pakke som kanskje kan være av interesse.

I grove trekk inneholder pakken oppdatering av databasen, fakturering løpende eller fast med purringer. Rapporter med oversikt over alle medlemmer og hvem som har betalt. Dere kan også få tilsendt/hente ut lister eller etiketter for å sende ut materiale til medlemmen, hvis ikke dere vil at vi skal ordne det også.

Det er mange fordeler med å benytte FACILIS til å løse deres driftsutfordringer.