Nyhetsbrev

Abonner på vårt nyhetsbrev og motta informasjon om aktiviteter hos oss, nye kunder, saker som anngår alle i bransjen, ting som må følges opp og generelle nyheter.

Nyhetsbrevet sendes ut til våre kunder og andre interessenter ca. 1 gang pr. måned. Du kan når som helst i ettertid melde deg av igjen.

 

01.06.16 – Båter i sjøen for tredje år på rad

For tredje år på rad leverer Facilis billettløsning, invitasjonskort og utstillerkort til Båter i Sjøen-arrangementet. Dette finner sted i begynnelsen av september, arrangeres årlig på Aker Brygge i Oslo og er Skandinavias største. Vi er derfor stolte av å bistå med hjelp.

10.05.16 – FriFlyt tar i bruk vår elektroniske billettløsning

Med 30 eventer i året er FriFlyt blant de største i landet innen friluftsarrangementer. Dette krever en effektiv billettløsning som er enkel å bruke for de over 6000 menneskene som deltar årlig på ulike arrangement, inkludert adminstrasjon og scanning. Fri Flyt har valgt oss som leverandør av deres elektroniske billettløsning som også inkluderer billettskannere, en løsning som er automatisert fra kjøp i nettbutikk til utsendelse av billetter og integrasjon med MailChimp for oppfølging før og etter.

12.04.16 – Nå introduserer vi Vipps og mCash for våre kunder

Ny teknologi gjør det enklere for bedrifter å motta betalinger. Derfor fasiliterer vi nå dette gjennom de nye løsningene Vipps og mCash for våre kunder. Det er ikke alt som er enkelt å tilby som uavhengig – vi setter det i system!

01.03.16  – Magasinet Strek blir kunde

Magasinet Strek er et kirkelig reportasje- og fordypningsmagasin som setter søkelyset på de store spørsmålene om tro og kristen historie. Men ingen magasiner fungerer godt uten at noen tar seg av den daglige driften. Fakturering, oppfølging og drift av nye og eksisterende abonnenter er noe vi, siden våren 1998, har tatt oss av. Vi ønsker Strek velkommen som kunde hos oss.

15.12.15 – Vi inngår samarbeid med Publish AS

Facilis er stolte av å igjen å bli valgt som leverandør for Nordens største magasin for tester av hjemmeelektronikk. Lyd og bilde leverer magasiner til abonnenter i hele Skandinavia og trengte derfor noen ansvarlige for drift av kundeservice med løsning for alle tre land. Facilis har hovedansvaret for hele driften som inkluderer fakturering, callsentertjenestene og distribusjon av magasinene i hele regionen. Vi ønsker Lyd & Bilde tilbake i vår portefølje!

26.10.15 – Facilis utvider til Danmark

Med en ny kunde på trappene utvider vi nå driften og setter opp en kundeserviceavdeling i Danmark, i tillegg til vår svenske avdeling. Dette betyr at vi nå dekker hele Skandinavia med fakturering, betalingshåndtering, inngående og ut utgående call-center/kundeservice.

20.10.15 – Nytt API lansert med www.seilas.no

Løsningen er bygget tett mot vår abonnementssystem, og i tillegg har vi utviklet ny Min-Side som Norsk Maritim Forlag har tatt i bruk. Dette er en løsning vi på sikt håper alle våre kunder vil benytte seg av. For å se deres nye hjemmeside gå hit.

03.09.15 – Båter i sjøen 2015

Komplett billettløsning til Båter i sjøen-messen med ca 15 000 besøkende. Invitasjonkort, utsillerid kort m/bilde, billettsalg og online scanning – med CRM integrering. Detter er andre året vi levere denne løsningen og ser utvidede muligheter for denne type aktiviteter.

15.06.15 – To nettbutikker

Vi drifter nå to nettbutikker : VitaLife og TRAVELsize.no. For TRAVELsize har vi i tillegg lager av produkter og står for den fysiske utsendelsen. Ta kontakt om dere trenger hjelp –  vi løser alt det praktiske med oppfølging i deres grensesnitt.